Zie jij het zitten om als visitekaartje van ons hotel te werken? Ben jij een geboren leider die anderen weet te motiveren? Sta jij te popelen om samen met een team een uitstekende gastbeleving te creëren? Dan zoeken wij jou. Lees snel verder!
Wat je kunt verwachten
- Werken in een jonge en groeiende hotelonderneming onder een van de meest toonaangevende hotelmerken;
- De kans om jezelf te (blijven) ontwikkelen;
- Flexibele werktijden;
- Een marktconform salaris;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een tegemoetkoming in de reiskosten, een sluitdrankje na werk en 35% korting bij onze hotels.
Jouw profiel
- Je hebt grote affiniteit met gastvrijheid en weet jouw enthousiasme over te dragen op anderen;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
- Probleemoplossend; jij weet hoe je de beste oplossingen kunt creëren met de gast als belangrijkste uitgangspunt;
- Anticiperen; je denkt altijd een stap vooruit en kunt hier kritisch op inspelen;
- Je bent een integer persoon handelt naar je eigen waarden en die van het bedrijf;
- Besluitvaardig; knopen doorhakken beschouw je als je talent
- Plannen en organiseren; je organiseert doelmatig en werkt graag volgens strakke planningen.
Als Front Office Manager heb je het talent om gastvrijheid te bieden van het allerhoogste niveau.
Hoe ziet dat eruit?
- Je geeft leiding aan het front office team met als uitgangspunt het bieden van een optimale gastbeleving;
- Je maakt doelmatig gebruik van diverse software programma’s om alle relevante front office processen goed, accuraat en effectief te laten verlopen
- Je voert administratieve taken uit zoals het maken van roosters op basis van de juiste personeelsbezetting in relatie tot drukte en budgetten;
- Je denkt mee over strategieën omtrent up- en cross-selling en brengt deze in praktijk;
- Je ziet toe op het functioneren en de ontwikkeling van medewerkers door het voeren van functionerings- of voortgangsgesprekken;
- Je bent actief en accuraat bezig met het managen van gastenfeedback;
- Je bent medeverantwoordelijk voor het opstellen van het afdelingsbudget en gaat hierbij uitdagingen aan om de kameromzet te vergroten;
Ben jij de ideale kandidaat? Dan zien wij jouw CV en motivatie graag tegemoet!
Do you see yourself as the business card of our hotel? Are you a born leader who knows how to motivate others? Are you eager to work with a team to create an outstanding guest experience? Then we are looking for you. Read on quickly!
What you can expect
- Working in a young and growing hotel company under one of the leading hotel brands;
- The opportunity to (continue to) develop yourself;
- Flexible working hours;
- A competitive salary;
- Secondary benefits such as a contribution to travel expenses, a closing drink after work and 35% discount at our hotels.
Your profile
- You have great affinity with hospitality and know how to transfer your enthusiasm to others;
- You have excellent communication skills;
- You have a good command of the Dutch and English language in word and writing;
- Problem solving; you know how to create the best solutions with the guest as the most important starting point;
- Anticipating; you always think one step ahead and can respond critically;
- You are a person of integrity; you act according to your own values and those of the company;
- Decisive; you consider decisiveness to be your talent.
- Planning and organizing; you organize efficiently and like to work to tight schedules.
As Front Office Manager you have the talent to offer hospitality of the highest level.
What does that look like?
- You will lead the front office team with a focus on providing an optimal guest experience;
- You make efficient use of various software programs to ensure that all relevant front office processes run smoothly, accurately and effectively.
- You carry out administrative tasks such as making rosters based on the correct staffing levels in relation to busy times and budgets;
- You think about strategies regarding up- and cross-selling and put them into practice;
- You supervise the performance and development of employees by conducting performance or progress interviews;
- You are actively and accurately managing guest feedback;
- You are co-responsible for setting the departmental budget, taking on challenges to increase room turnover;
Are you the ideal candidate? Then we look forward to receiving your CV and motivation!